Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER HOS Ohpops! Functional Foods A/S

 

Generelle oplysninger

Ohpops! Functional Foods A/S
Flæsketorvet 68.1
1711 København V
CVR nr.: 39328429
Telefon: 50332817
E-mail: hello@ohpops.dk

 

 

BETALING

Ohpops! Functional Foods A/S modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

 

LEVERING

Ohpops! Functional Foods A/S tilstræber at afsende ordre samme dag eller senest næstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 35 kr. Varer vil blive leveret til pakkeshop, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).
Dine varer sendes med GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Ohpops! Functional Foods A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Ohpops! Functional Foods A/S
Flæsketorvet 68.1
1711 København V

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Returret

Ohpops! tilbyder ingen fortrydelsesret ved køb på vores webshop. Dog hører vi gerne fra dig hvis du ikke er tilfreds med dit køb, og hjælper med at se på mulighederne for at en løsning. Kontakt os på hello@ohpops.dk 

 

 

 

 

Returnering

Ohpops! tilbyder ingen returret ved køb på vores webshop. 

 

 

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@ohpops.dk

WANT MORE NEWS?